Obsługa domofonu z telefonu stacjonarnego lub komórkowego
Dzięki nowemu Interfejsowi Telefonicznemu Fermax możemy kontrolować swój system domofonowy z każdego telefonu stacjonarnego lub komórkowego, bez względu na to gdzie jesteśmy. Wywołania mogą być przekierowywane na zewnątrz za pomocą linii telefonicznej. Daje nam to możliwość prowadzenia rozmowy z gościem oraz otwarcie drzwi. Jest to doskonałe uzupełnienie każdego systemu domofonowego czy videodomofonowego.
Jeśli jesteś w domu, możesz odebrać połączenie zarówno na unifonie/monitorze FERMAX lub na telefonie podłączonym do interfejsu (przewodowym lub bezprzewodowym), który ma możliwość odbioru połączeń zarówno z domofonu jak i linii telefonicznej. Połączenia z linii telefonicznej zawsze mają priorytet jeśli są realizowane w tym samym czasie. Interfejs telefoniczny jest montowany w budynku i podłączany do linii telefonicznej. Kompatybilny z analogowymi liniami RDSI / ADSL (wymagane użycie adaptera lub filtra).
Jeśli jesteś poza domem, możesz przekierować wywołania z domofonu/videodomofonu na dowolny numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
Nowy Interfejs Telefoniczny pozwala na:
- Przekierowanie rozmów. W przypadku nie odebrania rozmowy na odbiorniku wewnątrz lokalu w określonym czasie wywołanie jest przekierowywane na zaprogramowany numer telefonu.
- Zdalny dostęp z zewnątrz (chroniony kodem PIN), do wszystkich funkcji dostępnych z telefonu podłączonego bezpośrednio do interfejsu: komunikacja z panelem, otwarcie drzwi, programowanie itd.
- Regulacja głośności audio bezpośrednio z telefonu
- Dynamiczna zmiana trybu pracy pomiędzy duplex, półduplex, simplex.